Voorwaarden

Voorwaarden

De huidige versie van de webphone heeft enkele voorwaarden:

Gebruik een niet-geregistreerd VoIP-account

De webphone vereist een apart (ongebruikt) VoIP-account. Als je een bestaand VoIP-account wilt gebruiken, let er dan goed op dat dit account niet al geregistreerd is. De meeste telefoons zullen een deregistratie sturen wanneer je een account uit een telefoon verwijdert. Mocht dit niet gebeuren, dan dien je te wachten tot de registratie verloopt.

Instellingen zijn opgeslagen op jouw computer of laptop

Alle instellingen worden alleen op jouw apparaat bewaard en niet met andere apparaten gesynchroniseerd. Wanneer je bepaalde onderdelen in de browser wist of reset, gaan de instellingen mogelijk verloren.

Gebruik niet meer dan één webphone tegelijk

Je kunt op één webphone tegelijk ingelogd zijn. Het openen van een tweede webphone, op hetzelfde apparaat of op een ander apparaat, zal leiden tot verbindingsproblemen en er komen dan mogelijk geen oproepen binnen.

Webphone werkt niet op je smartphone

De webphone werkt in de meeste gevallen niet op de mobiele variant van de browser. Ook al is de Chrome browser beschikbaar op je smartphone, deze versie is wezenlijk anders dan die je op je laptop of desktop gebruikt.

Sluit de webphone niet af

Je dient altijd het venster van de webphone open te hebben. Wanneer je het venster of het tabblad met daarin de webphone sluit, ben je niet meer via de webphone bereikbaar.